Aby bylo trochu veselo,...
Téma 1: Nejkurioznejsi rozhovory mezi Dispecery a piloty - udajne opravdove.
Vez: Abychom zabranili hluku, uhnete prosim o 45 stupnu doprava
Pilot: Co muzeme delat za hluk ve 35000 stopach ?
Vez: Takovej rachot, kdyz vase 707 narazi do 727 pred vami
Vez: Jste Airbus 320 nebo 340
Pilot: Samozrejme ze Airbus 340
Vez: V tom pripade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva
dalsi motory
Pilot: Dobre rano Bratislavo
Vez: Dobre rano. Pro informaci - tady je Viden
Pilot: Chystame se na pristani Bratislavo
Vez: Tady je opravdu Viden
Pilot: Viden?
Vez: Ano
Pilot: Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy
Vez: O.K. Tak prestante pristavat a zahnete doleva
Vez ironicky k pilotovi, ktery prave obzvlast tvrde pristal: "No jo,
pristani nemusi byt zadny tajemstvi, pasazeri muzou klidne vedet, ze jsou
dole"
Pilot: "To nevadi, oni stejne vzdycky tleskaj"
Pilot spolecnosti Alitalia, kterymu blesk vyradil z provozu pulku
cockpitu: "Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomer uz nic
neukazuje..." Po peti minutach nadavani se ozve pilot jinyho letadla: "Drz
hubu a zemri jako chlap"
Pilot: Mame malo paliva. Okamzite zadame dalsi instrukce.
Vez: Jaka je vase pozice. Nemame vas na radaru
Pilot: Stojime na draze 2 a uz vecnost cekame na cisternu
Vez: Po pristani prosim na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta 1
Oscar 2
Pilot: Kde to je? My se tady preci nevyzname
Vez: Nic si z toho nedelejte. Ja tu sem taky teprve druhej den
Pilot: Zadame o povoleni ke startu
Vez: Sorry, nemame vas letovy plan, kam letite?
Pilot: Do Salzburgu, jako kazdy pondeli
Vez: Dneska je utery
Pilot: To je super. Tak to mame volno
Pilot: Copak tady neni zadny Follow-me-auto?
Vez: Negativ. Koukejte se dostat na Gate sam
Vez: Vase vyska a pozice?
Pilot: Merim 1,80 a sedim vepredu vlevo
Vez: Mate dost paliva nebo ne?
Pilot: Ano
Vez: Ano, co?
Pilot: Ano, pane
Vez: Oznamte nam ocekavany cas priletu
Pilot: Utery by se mi docela hodilo
A pak se ma clovek cejtit v letadle bezpecne...
Téma 2:
Sedlák a škodovka
Sedlák si chtěl koupit novou Fabii místo staré Škodovky. V novinách si
přečetl, že základní model stojí 225 000,- Kč. Vybral tedy knížku a šel
za dealerem. Ten mu spočítal, co by takové levnější provedení Fabie
stálo. Sedlák zaplatil 376 tisíc a naštvaně odjel.
Po čase se na něj Škodovka obrátila, že potřebuje koupit dvě dobré
dojnice na statek v rekreačním zařízení, aby měli čerstvé mléko pro
zaměstnance a aby si jejich děti mohly sáhnout na opravdou krávu. I
sedlák nelenil, krávy odeslal a připojil tuto fakturu:
- kráva, základní provedení 2×70 000,-
- potah z pravé hovězí kůže 2× 5 000,-
- černo-bílý lak (příplatková barva) 2× 3 000,-
- zásobník mléka na celoroční provoz 2× 8 000,-
- 4 vypouštěcí ventily po 2 000,- 2× 8 000,-
- 2 ochranné přední oblouky po 3 000,- 2× 6 000,-
- celoroční kopyta 4 ks po 1 500,- 2× 6 000,-
- poloautomatický odháněč hmyzu 2× 5 000,-
- jednohlasé signalizační zařízení 2× 6 000,-
- umělá inteligence v provedení Standard 2× 24 000,-
- čtyřstupňové zařízení na zpracování pohonné směsi 2×35 000,-
- zařízení na ekologické hnojení 2×12 000,-
Celková cena za dva kusy dojnic: 376 000,-
_________________
|